söndag 18 december 2011

Dagen efter

Idag har vi bara tagit det lugnt och inte gjort många knyck. Bror min med familj har varit förbi en sväng och Maken är på hockey i vanlig ordning, men annars inget särskilt.

Gårdagen bjöd på huset fullt av härliga gäster och jag tror vi var sammanlagt drygt trettio stycken när jag räknar efter.

Vi åt jättegoda smörgåstårtor från Myggan, drack te och fikade prinsesstårta. Några av Kotte-barnen valde varmkorv med bröd istället och det gick ju bra det med.


*räkor är favoriten*


Elsa och Edvin var nöjda eftersom nästan hälften av gästerna faktiskt var barn. De lekte och grejade och till sist satt de allihopa och byggde pärlplattor.


*många svampar blev det*

Vid åtta snåret skjutsade vi Kottarna till Biologen och sedan satte vi oss och såg film här hemma.
Vi såg Baksmällan 2, som var en av presenterna Magnus fick av oss.


*bangkok has them now*

Den var rätt kul faktiskt.
Nu skrattade jag nog inte lika mycket som när jag såg ettan, men den var sevärd om man gillade den första.


Så, det var nog helgen i ett nötskal.

Lite full rulle.
Lite lugnt och stillsamt.

Lite som vi gillar det.



Nattinatti.


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar