fredag 11 november 2011

Röntgen besök

Tänkte mig så smått i morse att man kanske skulle ta och raka benen så jag var lite fin om de lurviga innan Röntgen.
Efteråt kom jag ihåg varför jag köpte den där epilatorn, som jag jämt glömmer att ladda...

Hade tänkt lägga ut en bild här men det får nog vara. Ingen trevlig syn så här på fredags kvällen direkt. Jag besparar er den.

Bättre gick det på Röntgen då.



Tog knappt tjugo minuter så var jag färdig så nu är det bara att vänta till åt veckan så får jag höra vad el Doktore säger om plåtarna.

Efter rakblads-hack och Röntgen-besök så köpte vi med oss lite fredagsfika hem. Från Lyktan. I dag var jag lite sugen på en Rimbo bulle.



Mmm, så god så god var den.

Sedan bestämde vi att jag inte alls är sugen på stekt torsk och smögensås i dag. Vi bestämde att jag nog var mer sugen på lax och ugnsgratinerat potatismos. Tja för all del, fisk som fisk kan jag tycka.

Så det var fredagen isi Sme´, i stora drag. I morgon är det lördag och jag tror minsann att jag ska ta itu med Stora E's garderob.
Den behöver en liten genomgång.
Kan man säga...


Men nu tar vi helg här.

Ha det gott goa vänner!


J.

2 kommentarer:

  1. Ha det gott, ni med!
    Vi ses i helgen...Vi har ju en del affärer ihop,
    såsom Pandagrejor o jultidningar...
    Mammsen

    SvaraRadera
  2. MuminMormorn:

    Det blir bra. Söndag kanske?

    Kram kram

    SvaraRadera