torsdag 10 november 2011

Mat prat

Åh vad jag var sugen på en Lyktan macka idag.

En sådan där med sallad och köttbullar på.

Så jag gjorde mig en egen här hemma. Fast med mycket godare köttbullar...
Lyx att ha i frysen och bara kunna ta upp när man blir sugen.

Även om jag nästan föråt mig under min knä-knäckar vecka, då jag faktiskt åt uppvärmda köttbullar och makaroner fyra dagar på raken för att jag inte orkade engagera mig i nåt annat, så slank de ner idag.

Med god aptit.



Lampinens småfralla, sallad, gurka, orientdressing och så lite köttbullar på det.
Det är mumms.

I morgon är det fredag, då får ni hålla tummarna när jag ska på röntgen med knät. Sedan ska jag försöka övertala kära Maken om att stekt torsk är en utmärkt fredags middag.

För det är just var jag tänker vara sugen på i morgon, har jag bestämt.

Stekt torsk, smögensås och potatis.

Det blir bra!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar