onsdag 26 oktober 2011

Soffläge

Har sovit som en kratta i natt och somnade inte ordentligt förrän vid sextiden i morse och så vaknade jag åtta. Men jag har passat på och vilat under dan så nån större nöd på mig går det inte.

Finaste Mammsan har varit om i eftermiddag och hjälp mig med tvätten och så har hon dammsugit.
Sedan fixade hon middag också innan hon for.
Det är lyx!

-Gulle dig!

Är hon inte försiktig kanske jag rent av blir odräglig innan Magnus och Kottarna kommer hem...

För övrigt har jag mest hasat runt med Rulle och sett en massa på tv.
Jizus vad skräp det visas!
Som tur är sånna här gånger.
Mamma hämtade förresten ner min ladd-sladd till mobilen, så det blir en del Wordfeud också, nu när den fått sig lite ström.

Och så har jag pratat med Maken och övriga klanen där borta i värmen.
De har en underbar semester och jag känner mig nästan lite självisk då jag önskar hem dem.
Lilla e han badar och badar och Stora E är på äventyr med äldsta Kusinen.
De shoppar och äter gott och vädret visar sig från sin bästa sida.

Ska bli härligt att höra om allt då de kommer hem.

Snart snart.

*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar