fredag 21 oktober 2011

Pimp my ride

Nu är familjen framme i Turkiet och resan har gått jättebra.

Soligt och fint och en fantastisk utsikt från deras balkong har de.
Här har det också varit strålande sol i dag om än inte lika varmt ute. Fick ta på mig solbrillorna då jag skulle ner på stan och handla.

Men lite kallt om fingrarna var det allt.
Ett tag.
Sen kom jag på det!


Käre Maken min.

Med tanke på hur varmt och skönt ni har det där nere i solen så vet jag att du inte vill att din älskade fru ska gå här hemma och frysa.
Så...

Ta da!



Jag har pimpat BMWn.
Varmt och gossigt blev det.
Riktigt bra om jag får säga det själv.
Och rosa.

Men du, det där dubbelhäftande tejpet som följde med var bara skit, så jag tog limpistolen.
Nu sitter fluffet som gjutet.

Fint va!

Vilken tur du har älskling, som har en sån händig fru.
Jag kommer att klara mig fint den här veckan. Du behöver inte oroa dig ett dugg.

Puss och kram så hörs vi nog snart...


/ J.


.

7 kommentarer:

  1. sol å vackert väder i all ära...men nu måste jag hem...det där är hädelse....rattmuff i BMW´n
    hmm... men brevet jag fick med gör att jag kan leva med det.
    Älskling du e bäst !!
    Trots rattmuffen....
    Hälsn
    / Maken

    SvaraRadera
  2. Käre Make:

    Och tänk, då har jag inte visat dig de matchande tärningarna ännu...

    U gotta love me!

    Kram J.

    SvaraRadera
  3. Skönt att resan gick bra..men VAR i Turkland är din familj?
    Och du...Vi kan hålla varandra sällskap, om det blir alltför ensamt...
    Det vore kul....
    Mammsen

    SvaraRadera
  4. Superfint med rosa rattmuff! Till M låter jag hälsa: Jag har hunnit åka med i den pimpade bilen, redan! :-) Har minsann tyckt att bilen varit lite för mörk och dyster - men nu! ;-) /A

    SvaraRadera
  5. MuminMormorn:

    Hej Mammsen!
    De är närmare bestämt på Silence Beach resort i Antalya, tror jag.
    Har inte riktigt koll på namnet men de landade i Antalya i alla fall.
    Jag slår en signal så får vi bestämma nån dag att ses.

    Kram

    A:
    Tack! I dag ska vi susa mer med fluffet!
    Syns senare. :)

    SvaraRadera
  6. Näeee Jeanette :)) rattmuff och har du limmat fast den hihi....

    Kram på dig och trevlig helg..

    SvaraRadera
  7. Annica:

    Nja, limmade inte riktigt fast den, men visst hade det varit rätt festligt å se när han skulle försöka få lös den!

    Kram och ha en skön söndag!

    SvaraRadera