onsdag 5 oktober 2011

Mitt i veckan

Sprakande höstväder ute och jag har kurat med tre tröjor och en filt på soffan, nästan hela dagen.


*fotat tidigare i höst*

Är inte riktigt i form men känner mig faktiskt lite bättre nu än jag gjorde i morse.
Ska nog ta det lugnt nu i kväll också så kanske jag blir bra lite fortare.

Har ingen lust att vara dålig hela hösten nu när jag varit bra så länge.

Här kommer förresten en bild på den andra saken som jag köpte på Önska igår.
En bytta att ha alla diskmaskins tabletter i!
Den kommer att passa fint att ha stående på köksbänken.


*tydlig förvaring*

Hu, känner mig totalt understimulerad i dag av allt inte-gjort-nåt, jag gjort.
Gillar inte att känna mig för dålig för att orka och samtidigt pigg nog för att bli rastlös och vilja göra saker.
Kortison dosen är nu dubblad och förhoppningsvis ska det ge resultat ganska snabbt.
Kanske jag börjar märka skillnad redan om ett par veckor. I alla fall hoppas jag på det.

Är det så här fint väder ute i morgon också tror jag att jag ska rulla in mig i ett täcke och sätta mig ute på altanen.
Behöver massor med friskluft känns det som och det verkar inte räcka med att sova med öppen balkongdörr.

Nehepp, nu ska jag gå och skrota fram något att kvällsläsa.
Börjar vara dags att bädda ner sig snart.



Gonatt!

1 kommentar: