torsdag 13 oktober 2011

Hiss och diss

Lista på saker jag gillar:

Och nej, familjen är inte med på den här listan för den är liksom självklar. Den toppar alla mina listor i världen. Såklart!
Och alla fina vänner, de är också självklara. De behöver inte listas.
Det här är mer saker.

Åkej då kör vi, saker jag gillar alltså:

1. Höst
2. Renbäddade sängar
3. Släta fina stenar
4. Randiga sockar
5. En bra bok
6. Flera bra böcker

Ja ja, det där var lite fusk...
Jag tar bort den.

6. Yllesockar
7. Varm choklad
8. Sockervadd
9. Matlagningsprogram

Jaa, jag veet, matlagningsprogram är väl inte en sak, egentligen.
Men det är inte höst heller och den finns med ändå.
Man ska inte vara så petig.

10. Siffran sju

Fast jag gillar egentligen bara jämna nummer så varför just sju är min favorit får jag fundera vidare på.
Vidare med listan då...

11. Listor

Det var elva saker.
En till då, så det blir jämnt.

12. Hotellfrukostar *nomnom*

Någon som är förvånad?
Nä, tänkte väl det.
Inga konstigheter och vid det här laget känner ni ju mig!


Här kommer skräpet då:

1.

Eller nä, vi struntar i disset idag.
Det är ändå bara samma gamla vanliga; skov, björnar som morrar och bits och att förlora i spel.
Inga konstigheter där heller.

Nu börjar Halv åtta hos mig strax!



Ha det gott!


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar