tisdag 13 september 2011

Snigelvecka

Det känns som om den här veckan går såå sakta.
Har fått en hel del gjort och nu är det bara den erbarmliga tvätten kvar. Men den tar jag itu med i morgon.

Blev sen middag i dag. M har varit uppe vid slakthuset och hjälp till vid slakten. Hem kom han med flera kilo köttfärs som nu är paketerade och nedfrysta.
Köttet fick Svärfar ta med sig hem till dem som tack för att han hjälpte till så M kunde jobba lite under förmiddagen.

Något sen middag som sagt var och jag har just ätit min tonfisksallad.



Hottade upp den med oliver och syltlök och så nymalen svartpeppar på det.
M som inte tål ärtor och inte heller är så förtjust i ris gjorde sig varma smörgåsar istället.

Nu ska jag byta till myskläder och gosa ner mig i soffan men finaste M och så ska vi se lite tv.
I morgon är det onsdag och sen är det snart fredag.
Det gillas.



J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar