söndag 18 september 2011

Överstimulerad

Har haft soffhäng idag medan Skogsmullarna har älgjaktat.

Plöjde ett par inspelade avsnitt på boxern och sedan såg jag tecknad japansk anime och Nyhetsmorgon tills jag blev helt rastlös och sprättig.
Så då blev jag tvungen att städa i köket och köra några maskiner tvätt för livsandarnas skull.

Som tur var kom mina älsklingar hem innan jag hann bli alltför i gasen. Hemska tider om jag hade fått för mig att börja rensa garderober eller nåt annat nödvändigt, men galet trist.

När middagen var avklarad såg vi en film och i skrivande stund sitter vi framför tvn och ser nåt musik-aktigt.

Jag har fyrkantiga ögon och hummlesurr i huvudet.

Tror jag har fått tillräckligt med bild intryck för ett bra tag och ska nog hålla mig till tidningar och böcker resten av veckan.

Undantaget Nyhetsmorgon då förstås,
och The Killing
och Skavlan
och En andra chans
och Hundra procent bonde
och The Big bang theory
och...


Ja ni ser ju själva.


Jag tror jag behöver avprogrammeras...



*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar