söndag 4 september 2011

Lazy sunday

Härliga septemberdag och vi packar in familjen i bilen och åker ut till stugan för att äta middag och hänga lite med svärföräldrarna.
Svärmor hade lagat massor med mat och jag som inte är så förtjust i kött fick köttbullar istället för grillade revbensspjäll.


*gott*

Lite shopping har vi också hunnit med. Maken behövde uppdatera höstgarderoben lite med jeans och t-shirts. Dressman hade 40% off som invigningserbjudande av deras nya butiksplacering i Gallerian.
Det gillas.
Maken gjorde ett par fynd.


*me like*

Härnäst väntar sedvanliga söndags planeringen för kommande vecka.
Middagar, aktiviteter, provtagningar och möten. Sen ska vi väl klämma in lite roligheter också.

Fullspäckad måndag väntar i vanlig ordning och jag tänker avsluta den med lite avkoppling för mig själv med kvällssim på badhuset.

20.00

Ses vi?



Kram J.

3 kommentarer:

  1. Hade varit trevligt, om jag inte vore på jobbet då. Men du får gärna tillägna dom 20 första längderna till mig innan du börjar dina :)
    //Monika

    SvaraRadera
  2. Jeanette, måste bara le lite. Du vet väl att köttbullar också är... kött? :-) /A

    SvaraRadera
  3. Monika:
    Med tanke på att det är första gången jag simmar det här året så lovar jag inget.

    Det kan hända att jag bara lyckas ta mig 20 längder.
    Allt som allt.

    Då får du tio.

    Åkej?

    :)


    A:
    Jooo, jag vet.
    Men det är eljest ;-)

    Kramkram

    SvaraRadera