fredag 5 augusti 2011

Älskade unge

I dag blir du tvåsiffrig för första gången.

Tio år fyller du och drygt en och en halv meter över marken mäter du från fot till huvud.
Och minsann om du inte såg lite längre ut när vi väckte dig i morse.



Varenda dag förgyller du våra liv med din härliga humor och ditt glada skratt.
Ingen kan berätta en historia som du.
Du är smart, rättvis och ordningsam och MuminMormorn säger att du är den trevligaste hon vet att ta med sig på restaurang.

Du är artig, snäll och lyhörd och du tänker ofta på andra.
Det är viktiga egenskaper att växa upp med och jag beundrar din förmåga att vara så storsint och förlåtande som du är.

Vi skulle aldrig klara oss utan dig, älskade unge.
Allt blir så mycket roligare när du finns här hos oss.
På samma sätt som jag vill att du för alltid ska vara den fina lilla, stora kille du är nu, så vill jag såklart att du ska fortsätta och bli stor också.

Växa upp, bli stor, och bli precis en sådan underbar människa som du redan nu är.



Stort grattis på din tio-års dag.
Du är det finaste barnet och den bästa lillebrorsan man kan önska sig.
Vi är så glada att just du, är just våran.

Jag älskar dig.
Vi älskar dig.


Puss & Kram och hoppas du får en riktigt härlig födelsedag.



.

3 kommentarer:

  1. Håller med dig..Lilla år dessutom en mycket charmig
    10-åring.
    Tack för en trevlig em,med gott fika och glada
    barn, med vattenpistolerna i högsta hugg!!!
    Mammsen

    SvaraRadera
  2. Grattis killen! Och Jeanette, vilken hyllning! :-) /À

    SvaraRadera
  3. MuminMormorn:
    Visst är han!
    Tack detsamma för presenter och uppvaktning.
    Kramkram.

    A:
    Han ligger mig varmt om hjärtat...
    Jag hälsar honom och grattar.
    Kram.

    SvaraRadera