söndag 14 augusti 2011

Älskade unge

Idag blir du tolv år!

Tolv år och precis lika underbar som du var då jag träffade dig första gången.
Med ditt leende smälter du mitt hjärta och jag älskar alla hejdlösa skratt vi har tillsammans.



Jag är så glad för alla dagar vi spenderar ihop som familj och du gör våra liv så mycket bättre bara genom att finnas till.

Du är så otroligt duktig på att skriva berättelser och du kommer att bli en fantastisk författare en dag om det är det du väljer att bli.
Du är rättvis och intelligent och jag beundrar din envishet då du bestämt dig för att genomföra något.

Fortsätt med teatern för det är så roligt att se dig på agera på scenen.
Du har talang och en inlevelseförmåga som gör mig så glad att se.
Det lyser om dig mitt stjärnbarn.

Det djur du en dag skaffar kommer att vara det lyckligaste i världen, för du är en otrolig djurvän.
Ingen kommer att bli så ompysslad.
Du månar om andra och vill helst att alla ska ha det bra.

Du ser det goda i människor Elsa, och det är en egenskap jag vill att du ska ta med dig i framtiden.

Vi skulle aldrig klara oss utan dig, älskade unge.
Allt blir så mycket roligare när du finns här hos oss.
På samma sätt som jag vill att du för alltid ska vara den fantastiska lilla, men ändå stora tjej du är nu, så vill jag såklart att du ska fortsätta växa och bli just en sådan underbar vuxen som jag vet att du kommer att bli.

Så Stort grattis på din tolv-års dag.
Du är det finaste barnet och den bästa systern man kan önska sig.
Vi är så glada att just du, är just våran.

Jag älskar dig.

Vi älskar dig.


Puss & Kram och hoppas du får en riktigt härlig födelsedag.

6 kommentarer:

  1. Grattis tjejen många kramar från grödby gänget.

    SvaraRadera
  2. Anni:
    Jag har hälsat henne att det finns ett grattis här!
    Hon blev så glad!
    Kramkram

    SvaraRadera
  3. Vackert skrivet Jeanette och vilken fin bild på Elsa :)

    SvaraRadera
  4. Anna:

    Tack :)
    Hon är en pärla.

    SvaraRadera
  5. Stort grattis Elsa! Och Jeanette - nu fick jag bli så där rörd igen.../A

    SvaraRadera
  6. A:
    Tack!
    Jag har hälsat och grattat.

    :)

    SvaraRadera