onsdag 20 juli 2011

Tyst det är i huset...

Vaknade just före väckarklockan ringde i morse.
Vi steg upp just efter sex i dag för att skjutsa Moster och kusinen till flyget.

De senaste dagarna sen Kottarna åkt har ju Moster och kusinen ändå varit kvar och nu kändes det lite extra vemodigt att lämna dem på Kallax.

Jag var trött som en mört på vägen hem och somnade precis när vi kommit ut på E4an och vaknade bara lite då och då, då huvudet vippade lite hit och dit åt sidorna.
När vi kom hem la jag mig på soffan och susade på i två och en halv timme till!

Ändå känns det inte som om det kommer att bli något problem att somna i kväll kan jag säga...

Har varit över till goa vännerna också på kvällskvisten där vi blev bjudna på god middag


*yummie*

och trevligt sällskap :)


Närmast väntar sängen och min nya spännande bok.


Nattnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar