onsdag 6 juli 2011

Sommar fina fötter

Så här går det när man drullar sig lite.
Eller inte drullar sig särskilt alls.

Jag bara klev på en kant på ett trappsteg.
Med undersidan av foten, för att vara tydlig.
Ändå får jag ett präktigt blåmärke på ovansidan.

Gör om det den som kan ;-)



Förslag på matchande nagellack, nån?

I går kunde jag knappt böja på tårna alls.
I dag är det inte lika svullet och gör bara ont om jag böjer dem.

Men de sitter ju kvar så jag ska väl inte beklaga mig.


Maken är snäll och säger att det i alla fall var nåt annat än fingrarna för omväxlings skull.


Men ibland tycker man synd om sig själv ändå...
Även om det inte var så farligt.



.

3 kommentarer:

  1. Ohhh, det där ser ut att göra riktigt ont! Mycket värre än jag föreställde mig, stackars, stackars dig! Och jag som tyckte mitt knä såg otäckt ut då jag ramlat och skrubbat det/fått blåmärke... Kram,A

    SvaraRadera
  2. Ajajaj, det ser ont ut :S Hoppas foten blir friskt snabbt!

    SvaraRadera
  3. A och Anna:

    Jag känner mig bättre redan ;-)
    Foten är lite svart-aktigare i dag men det gör inte lika ont.
    Bara om jag vickar tårna uppåt eller kliver med den där fram.

    Kram på er!

    SvaraRadera