söndag 31 juli 2011

En sockerbagare...

Nu har jag börjat baka inför kommande kalasen.

Härliga Hallonkakor som Älsklingen min gillar.
Och så mina favoriter, Myrstackar.


*veckans två första sorter*

Myrstackarna i finaste rosa muminformarna.


*snorkfröken*

Dajmrutor i långpanna står näst på tur för det har lilla e önskat och Stora E ska få bestämma nåt hon vill ha när de kommer hem i morgon eller så kanske hon vill baka något själv.

Nu är det bara bullar, chokladbollar och go'bitar kvar.
Det fixar jag i veckan.

Tur jag har semester!

.

2 kommentarer:

  1. Ja,vilken tur!!!!!!!!!!!!!!!!
    Semester,det är dagar då man kan göra vad man VILL:
    Ska baka till samma kalas...Kolakakor.. /Mammsen

    SvaraRadera
  2. MuminMormorn:

    Gulle dej mammsen som hjälper mig med kolakakorna.
    De blir aldrig bra när jag gör dem.
    Sega och mjuka.

    Jag bakar kladdkake-aktiga saker i stället.
    De blir också sega och mjuka, men de ska ju vara så.

    :)

    Kramkram

    SvaraRadera