onsdag 13 juli 2011

Det finns kallt och så finns det KALLT

I dag skulle jag skriva om att vi varit och besiktat bilen.
Det gick ganska bra.



Vi behövde inte gå hem.
Det räknas väl som bra?

Sen hade jag tänkt skriva om att vi varit till svärmor och svärfar och plockat jordgubbar.



Massor med många röda jordgubbar.
Har de i sitt land.
Jag har inventerat mitt.
Går allt som beräknat får jag två bär i år.
Två.
Stolt känner jag mig minsann.
För på mindre tid än ingen alls, har jag tagit kål på allt det andra jag fyndade på Buketten nyligen.
Kan det räknas som nåt rekord tror ni?


Det där är alltså vad jag hade tänkt skriva om.

Men det jag kommer att skriva om är att jag badat i poolen i kväll.

Det är inte 27 grader i poolen längre.
Det är 22.
Typ.

Mina fingrar skallrar så jag missar tangenterna när jag skriver.
Ja, egentligen är det väl tänderna som skallrar.
Men fingrarna missar tangenterna ändå.

Ska be att få återkomma i morgon då jag tinat upp en smula, för just nu kan jag bara tänka på mitt varma sköna vintertäcke som jag vet finns där uppe.

Jag var visst inte så varmblodig som jag trodde.




.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar