måndag 20 juni 2011

Vikinga middag

Goa vännerna kom med förslaget att vi skulle boka bord på Vikingen och gå ut och äta nu i kväll.
Vi mumsade pizza med oxfilé, som verkligen är oxfilé, cambozola och färska tomater och champinjoner.

Om ni nu tycker att ni inte ser nån oxfilé på min pizza kan jag berätta att den fanns där, men hamnade på Makens tallrik.
Jag provade äta en liten bit och den var riktigt bra, men jag är ingen riktig köttätare verkar det som.


*måndagslyx*

Sen åkte vi hem till vännerna och pratade på en stund innan det var dags att susa hem och göra kväll.
Fick ett par jättemysiga sockar av finaste A också!


*randigt såklart*

Nu ska jag faktiskt bädda ner mig och fortsätta läsa min bok.
Sockerdöden av Unni Lindell.
Det har regnat hela dagen så jag har redan hunnit en bit in i boken.

Spännande spännande.



Jag hoppas nog på lite regn i morgon också...



Nattinatti.

2 kommentarer:

  1. Aj då! Var det du som önskade regn? Du kunde väl ha önskat uppehåll när jag skulle cykla hem från jobbet i alla fall? ;-)
    Mycket trevligt och gott igår. Du kan vänta fler sockar förresten.../A

    SvaraRadera
  2. A:
    Åh, förlåt kompis!
    Lovar att jag ska tänka på det nästa gång ;-)

    Tack för sockarna.
    Blir glad över fler ränder.
    De var så sköna.
    Och fina att se på!

    Kraam!

    SvaraRadera