torsdag 30 juni 2011

Skärgårds svalka

Klockan är just efter fem.

Solen har gassat hela dagen och jag har inte fått mycket gjort kan jag säga. M har jobbat hela dagen och sitter fortfarande inne på kontoret för att få saker färdiga.

Tror minsann jag ska ta och skaka fram honom så vi får oss en tur till stugan.
Lite svalka och nåt gott i en matsäck att äta till middag där därborta blir bra tror jag.

Sen ska jag se Sommar med Ernst i kväll.
Han är så galet påfundig och hittepåig så jag blir helt matt bara av att se honom fara fram.
Men han inger en sommarkänsla trots det, det gör han.

Sen var det en ny serie som började rätt sent också.
The killing på fyran, halv elva.

Lite amerikansk kriminalare så här i sommarnatten.
Med svenske Joel Kinnaman.

Men nu.

Handla lite smått och gott och sen ut till stugan.


Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar