lördag 25 juni 2011

Dagen efter

Hade det riktigt mysigt i går.
Kom en liten regnskur medan vi var nere på Uddbacken men vi satt så bra under det stora partytältet de slagit upp, så vi blev inte våta alls.


*under tak*

Lillebror och Fasters Finaste kom dit och min Mammsa och F också.
En hel del andra som vi också känner förstås, men Kottarna är hos Biologen i helgen så dem saknade vi massor.
Men snart är de hemma igen.
Det gillas.


*majstången på plats*


*W godis-fiskar*

Maten blev också riktigt lyckad.
Doften då vi öppnade våra laxpaket...


*lax och potatis med goda kryddor*


*och ett med bara potatis, grönsaker och kryddor*

Åh, det smakade lika ljuvligt som det doftade.

Och efterrätterna sen!
Fyra sorters tårtor.
Banana cream pie, nutella kaka och nougatrutor i form.


*systerns godsaker*


*min vita tryffeltårta med jordgubbar, fotad innan vi åkte*

Behöver jag säga att magarna stod i fyra hörn.
Och ändå orkade jag inte prova alla sorterna.

Sen spelade vi lite fråge spel, tjejerna mot killarna.
Vi vann, inte...
Men vi ledde i alla fall en lång stund.


*hejja rosa*

På väg hem senare på kvällen.


*älva dans*

Vid tolv snåret var vi hemma och sen satt vi och surrade i soffan en stund innan det var dags att sussa.
Har legat och dragit mig till tjugo över tio i dag och sen sovit tre timmar på eftermiddagen.

Resultatet är att klockan nu närmar sig tolv och jag är pigg som en lärka.
Tur vi är lediga i morgon också.



Kram J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar