måndag 23 maj 2011

Serie frossa

Har inte känt mig riktigt i form i dag.
Det gör ont, ont i kroppen och jag har sovit en sisådär tre och en halv timme i natt.
Förmodligen är det omslaget från de senaste dagarnas soliga varma väder till dagens kalla ösregn som spökar i mina leder.

I eftermiddag har jag legat på soffan och sett flera avsnitt av en serie som jag spelat in här under våren.


*gillar*

Har väntat med att börja se den tills alla tretton avsnitt var inspelade så jag skulle kunna ha serie maraton vid nåt lämpligt tillfälle.
I dag var en bra dag.

Som tur är, är varje avsnitt bara en knapp halvtimme annars hade jag nog aldrig orkat se så många avsnitt som jag gjorde i dag.

Nio stycken!

Nu har jag inte lika ont i kroppen längre, nu är det mer i ögonen.
Men det vet jag i alla fall vad det beror på.

Och det är inte väderomslaget...



Nu ska jag krypa till kojs.


Natt natt.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Och om inte annat har du ju några avsnitt kvar att se... ;-) Vad tycker du? Jag gillar den svarta humorn i "Big C"! /A

    SvaraRadera
  2. A:
    Tack! Det känns bättre i dag men fingrarna är fortfarande lite stela.

    Jag gillade verkligen serien.
    Såg att det kommer en säsong två men jag har inte koll på när.
    Ska strax börja se avsnitt elva :-)

    Kram J.

    SvaraRadera