onsdag 25 maj 2011

Onsdag isi Sme´

Med tanke på statusen av min handväska i går...

Hittade dessa två serie-strippar i gårdagens och dagens tidning:


*klicka på bilden så blir den större*

Eftersom Kottarna läser bloggen blir det nog hädanefter svårare att motivera varför deras rum ska städas.
Det finns ju nämligen bildbevis här också.

Och det var jag själv som fotade...
Lucky me :-)


Ikväll ska vi på galej med Kottarna.
Pappan ska med Stora E på en uppvisning som hennes klass håller i.


*inbjudningar*

Det blir lite teater och en del musik.
Stora E skulle bla musicera med en klass kompis och sen skulle hon vara med i en teater också.

Själv ska jag följa med lilla e på Trixen discot.
Sista året för honom, då han nu går i trean.

Det var lite synd att båda sakerna är på samma dag och på samma tid.
Hade varit roligt att kunna gå och se båda.
Men det blir bra så här med.
M skulle filma Stora E så får jag se det då vi kommer hem och efter showen är det nog fortfarande disco så pappan hinner dit och se sonen svänga benen.


Nu ska jag svänga mig in i badrummet och börja med tvätten.
Den aldrig sinande...


Ha en skön dag!



.

4 kommentarer:

  1. Jag är glad att min syster har en extra syster i dig som är nära, tack för att ni finns där för henne.

    SvaraRadera
  2. A:
    Goa du.

    Tack för att jag får låna henne!
    Det blir ju inte som när man har vuxit upp tillsammans kan jag tänka, men för mig betyder det mycket.
    Fyra bröder i all ära men en syster, minst, behöver man, och din är min favorit.

    Kommer ni upp något i sommar?

    Kram J.

    SvaraRadera
  3. Jag har funderat på det och med tanke på omständigheterna så måste jag absolut ta mig upp en sväng även om det bara blir en helg. Ska se på mitt schema hur det ser ut.

    SvaraRadera
  4. A:
    Det låter som en bra idé.
    Kom snart.

    Kram J.

    SvaraRadera