måndag 2 maj 2011

Måndags planering

I dag har jag lite ärenden som behöver göras.

Jag ska åka in på biblioteket och hämta en bok jag reserverat och sen ska jag hämta ut ett paket jag beställt.
Paketet innehåller en present till min fina lilla Mammsa.

Men hon ska inte få det än på ett tag.
-Så nu får du vara lite nyfiken Mammsen :-)

Sen hade jag tänkt gå in på Buketten och köpa penséer, men det kändes för kallt ute idag för att plantera så jag väntar nog till helgen med det.


~.~..*.*..~..*.*..~..*.*..~.~


Strax ska jag susa runt på nätet och försöka hitta lite inspiration för veckans middagar.
Ibland tryter idéerna nåt alldeles vansinnigt och i dag är en sån dag.
Jag kan inte komma på en enda sak jag är sugen på.

Möjligtvis nån ugnslåda.
Kanske laxlåda...


Nåväl vi får se.

Maken kommer hem snart, kanske han har lite idéer.




Ha en skön dag!


.

2 kommentarer:

  1. Oj, vad jag blir nyfiken!!!!Säkert nåt fint- du
    brukar ha "näsa" för vad jag gillar...
    Laxlåda är gott- kommer i morgon efter jobbet.
    Kram/ Mammsan

    SvaraRadera
  2. MuminMormorn:
    Tror du kommer att gilla den här presenten med.
    Den är från en butik som heter Syster Lycklig, men gå INTE in där och kika än, så du listar ut vad det är.

    Kramkram från Barnet

    SvaraRadera