torsdag 5 maj 2011

Logiskt ♥

Dagen har spenderats tillsammans med Fasters Finaste.



*W kör grävskopa*


Först var vi hemma hos W men sen var han sugen på att åka till oss, så då tog vi oss en tur hit ut och åt middag här.

Då det var dags att åka hem till W och göra kväll, så gjorde vi oss ett äventyr och åkte över Gammelgården i stället för den vanliga vägen hem till honom.

Halvvägs framme såg vi en pojke som cyklade med en hiskelig fart på en gångväg.

-Åhh, sa Fasters Finaste.

-Faster, ser du pojken? Han är rädd för dinosaurier!
-Faster, jag är också rädd för dinosaurier.
-Faster, om det kommer en dinosaurie då gömmer jag mig bakom en sten.
-Faster, då biter dinosaurien sönder stenen.

-Ja men då kommer jag ju och räddar dig,
sa jag.

-Nej, sa W och skrattade. Du behöver inte rädda mig. Jag bara startar min rymdraket och kör i väg!



-Ja, såklart...


Att inte Fastern tänkte på det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar