söndag 1 maj 2011

Lite bilder från i går

Hade en trevlig kväll i går.
Kompis-Familjen och Goa vännerna kom förbi här isi Sme´och sen åkte vi gemensamt upp
till Byastugan för lite Valborgsfirande.


*obligatoriska grillade korven och en JOKK*



*Majelden hos grannarna*

Senare på kvällen tog vi en biltur med Goa vännerna och kikade på andra eldar runt om i Kalix.

I Rian var det en ordentlig brasa.





*kachina holmen i kvälls sol*


Avslutade åkturen med att Goa vännerna kom förbi och fikade nybakta bullar och mjölk.
Sen var jag vaken till efter tolv nångång och har sovit till halv nio.
Fast jag vaknade i natt efter världens mardröm där jag drömde att vi hade tjuvar på nedervåningen.
Tog länge innan jag kunde sluta lyssna efter ljud och somna om.

Hu för hemska drömmar :-/


I dag är det då första maj men nåt demonstrations tåg har vi inte gått.
Jag var en smula sugen på att åka och se motorcyklar på Paltrundan men det får bli ett annat år.

Vi ska till M's syster och födelsedagsfika i eftermiddag och sen ska ju M på innebandyträning.

Jag ska mysa på här hemma i kväll eller så ringer jag Kompis-Familjen och hänger hos dem medan M och pappan i den familjen springer benen av sig på träningen.
Vi får se.
Är lite baksugen också så kanske jag snor ihop nåt här hemma.


Nu ska jag ta mig en bloggrunda och se vad andra har sysslat och pysslat med i går.

Ny vecka och nya tag i morgon.



Hejsvejs.

2 kommentarer:

  1. Jättetrevligt igår! Som förväntat. :-) Fast blev en tidig kväll för mig och en ännu tidigare ikväll... Ska bädda ner mig med en bok och får väl se hur långt jag hinner innan ögonlocken blir för tunga... Börjar ju tidigt imorgon.../A

    SvaraRadera
  2. A:
    Har varit ovanligt pigg de sista kvällarna nu.
    Kommer mig inte i säng förren vid halv tolv snåret ibland!
    I kväll ska jag börja läsa boken jag fick utav dig. Tack snälla :-D
    Det ser jag fram emot.

    Kram J.

    SvaraRadera