onsdag 4 maj 2011

I ur och skur...

Har känt mig jättenyttig i dag.

Jättenyttig i den bemärkelsen att jag tvättat fyra maskiner tvätt.
Nummer fem snurrar runt just nu och sen är det bara två kvar.

'

Sen är det inte bara tvätt jag tvättat.

Jag har tvättat Stora Es gamla klocka också.
Den som behövde ett nytt armband.





Egentligen var det ju inte riktigt min plan att köra den i maskinen.

Men den klarade åkturen med bravur.
40 grader i en timme.
Det ni.


Kostade inte många pengar på OKQ8 heller.
Men jädrar vilken kvalité!

Det borde ha stått på förpackningen då man köpte den.


Hade jag vetat det innan hade jag köpt två.



Bara i fall att...




*

2 kommentarer:

  1. Håller med dig....
    Borde stått hur många grader - som på ALLT man ska tvätta!!
    Kram till dig du underbara "unge"
    Mammsen

    SvaraRadera
  2. MuminMormorn:

    Hej Mammsen.
    Ja, hur många grader sakerna tål och under hur lång tid.

    Kram kram tillbaka.

    SvaraRadera