fredag 6 maj 2011

Helg planer

I kväll får vi middagsgäster.

Goa vännerna ska komma över och vi ska bjuda dem på Red Wing burgers.
Det är de där hemmagjorda kycklingburgarna jag berättat om tidigare.
Till dem serveras det bröd, sallad och en kväll i glada vänners lag.

Kanske vi spelar nåt spel också, för det gillar vi alla fyra.

Helgens planer består för övrigt av Loppis och besök på secondhand mässa i morgon.
SysterYster, ni vet min egenhändigt adopterade, hon ska sälja saker på secondhanden så jag tänkte jag skulle göra henne sällskap där.
Och sen tänkte jag ta med mig finaste Maken på Loppisen.

Skulle behöva blomlådor, så det ska jag hålla utkik efter.
Annars är det mest böcker och spel jag brukar fynda.
Man kan ofta hitta jättefina barnspel för inte många pengar alls.

Sen blir det säkert lite annat smått och gott till Kotte-barnen också.
De kommer ju hem nu på måndag!
*längtar längtar*


Men nu ska jag göra helg och börja plocka till här hemma inför kvällen.
Maken skulle ta hand om helg handlingen så det är inte så mycket att göra, men ändå.

Så nu, hopp iväg.




Ha en skön helg alla!

Ut och njut, om vädret tillåter!


Kram J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar