torsdag 3 mars 2011

Torsdag isi Smé

Det bidde ingen semla i dag.
Ingen tur till tippen heller.
Eller Röda Korset för den delen.

Magen krånglar igen och har väl varit lite skruttig egentligen de senaste två veckorna.

Men i dag var en särdeles dålig dag, så det har inte blivit många knyck.
Borde väl inte bli förvånad eftersom att det har en tendens att alltid bli sämre sedan jag varit förkyld eller snuvig.
Och de tidigare veckornas hosta och förkylning tog lite knäcken på magen.

Det bästa är i alla fall att eftersom att alla mina värden i övrigt är så bra så kommer det nog att ge sig ganska snabbt den här gången.
Hurra, det ser jag fram emot.

Men jag har plockat klart det mesta och det är bara vardagsrummet och vårat sovrum kvar att dammsuga och skura.
Så i morgon då det är klart, då tar jag helg!

Om det blir nån semla det får morgondagens mående utvisa.
Annars blir det ju fler tillfällen.
När magen krånglar har jag inget sug efter något hur som helst, så det gör inte så mycket.


Nu ska jag bädda ner mig på soffan och titta på Antikrundan medan kära Maken min är på hockeyträning.

På återseende i morrn.
Ha en skön kväll allihop.


Kram J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar