torsdag 31 mars 2011

Sista mars

Sista dan på den här månaden och jag har faktiskt hunnit med en hel del.

Har städat så det är gjort bort innan helgen.

Har handlat påskägg till mina tidigare bonusbarn som kommer och hälsar på i morgon.

Har haft besök av min kompis U, det blev en hel del trevligt surr och så lite fika på det.

Har tvättat en maskin med handdukar.

Har pratat med Kottarna som är hos Biologen.
Stora E har åkt 5 km längd på Ungdomens vinterspel i dag och kom i mål på just över 18 minuter.

*bra jobbat tjejen!*

Sen har jag halkat runt ute på gården då jag skulle försöka ta mig till uppfarten för att fota månadsträdet.
Hög tid då det är den 31:a idag.
Smart som jag är, så tog jag sparken och hängde på den.
Att jag sen förmodligen såg ut som en pensionär på darriga ben, det bjuder jag på.


*januari*


*februari*



*mars*

Och gungan finns där ännu, hängande på en gren efter senaste ovädret för ett tag sedan.

Nu ska jag masa mig i säng.
Har en jättebra bok som jag verkligen längtar efter att få fortsätta läsa.
Som tur är har den kring,

-Blunda nu A, jag tänker skriva hur många sidor den har!




700 sidor, så den kommer nog att räcka över helgen om jag läser sakta.



Skönt med fredag i morgon.



Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar