måndag 28 mars 2011

Paket

Fick ett paket i dag som jag väntat på!

Beställde det och betalade innan jag tog mitt gummi-klubbe-inte-handla-mer-beslut.
Så jag antar att det räddar mig den här gången...

Gulliga Miriam på jordgubbarmedmjolk.se hade skickat med en extra liten present och ett jättegulligt kort målat av en av mina favorit illustratörer Lena Andersson.
Och med bokstaven J på, såklart.
Tänk så glad man kan bli för det lilla.


*fina kortet*


*fransk tvål och en lotion*

Har packat upp de andra sakerna men har inte hunnit fota dem, så jag får fixa det i morgon och visa er då.


Nu ska jag ta mig en bloggrunda innan det är dags att stänga ner här isi Smé.


Sess i morrn.

J.

2 kommentarer:

  1. Varit in och tittat I Elsas butik..
    Koppar, muggar o fat - precis i min smak
    Har städat bort en del gammalt,så nu finns det plats för lite nytt! / Mammsen

    SvaraRadera
  2. MuminMormorn:
    Visst är det kul med lite nytt.
    Ska kika in där jag med, men jag ska INTE handla nåt.
    Bara titta.

    Kram kram

    SvaraRadera