fredag 18 mars 2011

Mys Pys

Maken kom hem med denna i dag :-D


*vädrare*

Har önskat mig en sån här så länge!
Perfekt då man vill hänga ut sängkläderna och lufta dem.

Det har vi gjort i dag.
Och bäddat rent.
Det här är det bästa med vintern tror jag.
Kalla sängkläder.

Vi kommer att sova som klubbade hela familjen.

Fast vi tog in hela balunsen ett tag innan Kottarna skulle bädda ner sig.
De är inte lika förtjusta som jag i kallt.
I synnerhet inte Stora E, familjens frusikart.
Hon är fortfarande inte riktigt i form.
Kraxig och småsnuvig.

Och nu började det killa i min hals också :-/


I morgon börjar projekt röja pannrummet/förrådet.
Kanske jag hittar något där som jag kan hänga ut och vädra.

Men det är i morgon.



Skön fredag på er.

Kram J.

2 kommentarer:

  1. Härlig lyx med nybäddat! :-)
    Hoppas du "står över" förkylning den här gången! Kom ihåg tänket: Jag håller mig frisk! Kram /A

    SvaraRadera
  2. A: Halsont bacillerna är väck. Tror de drog när allt damm från röjjet anföll.
    Ibland tar det ena onda ut det andra.
    *prosit*

    Kraam

    SvaraRadera