söndag 6 mars 2011

Ingen bra dag

Dagen har i princip bara bestått av TV-tittande.

Var uppe redan till kvart i åtta så jag inte skulle missa Vasalopps starten.
Jag gillar verkligen det där myllrandet av människor.
Inte så olikt en myrstack.

Fast fasa för att själv befinna sig där.
*hurrves*

Sen har vi sett fem milen också.
Fast då passade jag på att slumra en liten stund just innan målgången.

Så mer intressant än så har dagen inte varit.

Har snart nött upp en sån där stig, ni vet som Balt- Balt- Balthasar gjorde då han funderade.
Fast jag funderar inte så mycket.
Jag vandrar mest mellan badrummet och tv-rummet.

Så till den milda grad att jag gick på toa fast jag egentligen skulle hämta en sak i köket.
Och jag insåg inte mitt misstag förren jag satt där...
Som om jag inte sitter där nog mycket ändå.

Den här j*la/&/%(+3ef Ulcerös Coliten suger.
Så är det med det.


Men i morgon känns det kanske bättre.


*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar