torsdag 10 mars 2011

Ensammen hemma

Maken är på kick-off med jobbet.
Jag är åål bajj maj sällf.
Hela kvällen.
Tror jag i alla fall.
Han visste inte riktigt då de skulle vara klara.

De har varit på Hamptjärnsbanan och kört Folkrace sen skulle de ha konferens och avsluta med Italiensk buffé.

Jag passar på att ha lite telefon konferens här hemma ;-) och sen gör jag sån middag som Maken ändå inte är särskilt förtjust i...


*riktig färdigmat*

Blir sällan sånna kulinariska rätter, men det gäller ju att passa på då tillfälle ges.
Kan inte tänka mig att han blir särskilt avundsjuk heller...
Fast sanning att säga fick jag försöka piffa till den med lite fetaost och trots det gillar jag nog min egen taco paj lite bättre.
Men det erkänner jag en annan dag.

Nu ska jag fortsätta frosseriet.
Med Halv åtta hos mig.

Sen blir det lite recept-span på nätet till helgens middag.
Hittade ett spännande med kycklingfärs och selleri, morötter och lite annat gott i. Det ska vi nog prova i morgon till fredags myset.

Men nu Halv åtta.
Och det är jag som håller i fjärrkontrollen!



Tiddelipom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar