torsdag 17 mars 2011

En sjukling och en skidåkare

Lilla e ringde sin farmor i går kväll och frågade om de skulle fara på en skidtur i dag.
Det kunde hon tänka sig, fina Farmorn ♥
Så han susade dit efter skolan och de har varit på en lång tur och har redan planerat in fler :-)
Han var mer sugen på skidor än på bibliotek och lite tur var ju det eftersom
Stora E har fått vara hemma från skolan i dag med halsont.
Och jag har fått äran att hålla henne sällskap ;-)

Så biblioteket får vänta tills i kväll eller möjligtvis i morgon.

Men listan har jag gjort.
Om ni klickar på bilden syns det bättre vilka jag har valt.


*nöjd*

Fick med eran hjälp och lite glutt på nätet ihop hela 20 böcker och då skulle min mammsa sms.a ett tips på ett par stycken hon också.

Så det tackar jag för.
Kram på er!


Sen har jag i brist på annat lusläst reklamen.
Och hittade ett par skor som jag tycker att Maken borde ta och införskaffa.


*me like*

Nu ska jag bara övertyga honom om han han också tycker att han borde det.


Det är dagens projekt.

Och så korvgryta till middag.



Tiddellipom!

2 kommentarer:

  1. Boktips:Serien Släkten
    1. Blandat blod
    Katarina Mazetti

    2. Sigrids Hemlighet
    Karin Wahlberg

    3.Tempelbranden
    Catharina Ingelman Sundberg /Mammsan

    SvaraRadera
  2. MuminMormorn: Tack Mammsen! Har inte hunnit vara på biblio än. Passade jättebra med fler tips. StorKram från Barnet

    SvaraRadera