torsdag 10 februari 2011

Veckans bästa dag

I dag är det den dagen på hela veckan som jag gillar bäst.

Torsdag.
Det jag gillar allra bäst med torsdagar är att det är fredag dagen efter.

För fredagar är min lugnaste dag.
Min må-bra dag.
Koppla-av-och-mys-dag.

Så i morgon ska jag först på lab och ta alla proverna.
*håll tummarna*
Sen blir det lite jobb här hemma och efter det kommer goa vännen A hit.
Vi hade tänkt baka nåt mumsigt fredagsfika och umgås en stund.

Det blir en bra inledning på helgen :-)



Kram J.

2 kommentarer:

  1. Jag gillar också torsdag bäst - för att hela helgen ligger framför en! :-)
    I skrivandes stund är jag snart på väg till dig, ska bli skoj! Och gott! :-) /A

    SvaraRadera
  2. A: Ja det blev både skoj och gott. Det gör vi om snart. Stor Kram!

    SvaraRadera