fredag 25 februari 2011

Film tajm

Fredag kväll och pappan, jag och lilla e får klara oss själva här hemma.

Stora E är och sover över hos Grann-Kotten.
Hela 100 meter hemmifrån.

Toppen läge om man skulle få hemlängtan.
Kudden under armen och 2 minuter senare ligger man i sin egen säng.

OM man skulle få hemlängtan.
Vilken är högst osannolikt att Stora E skulle få.
Hon sover nog riktigt gott.

Då är det värre för mig.
Som ska sova här hemma med en Kotte mindre.
Men jag får försöka klara mig ;-)

*Sov gott och sov skönt och dröm vackra drömmar, finaste hjärtat mitt*


Vi måste ju också hitta på lite fredagsmys när stora syrran nu är på vift.
Så lilla e och vi Långöron har sett lite film här hemma.


*karate kid*

Den gick att se.
Den gick att se så bra, att jag höll mig vaken hela filmen.
Det ni.


Men nu är det dags för min stående fredag-kväll-i-slutet-på-veckan date.

-Och det är bäst för dig herr Blund, att du sandar ordentligt.
Det blir samtal till reklamations nämnden om jag vaknar tjugo över sex som förra helgen.
Tänkte så det inte är nåt som är oklart.



Så godnatt på er vänner och andra små knytt som kikar in.
Vi sess i morrn.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar