måndag 14 februari 2011

Alla ans Dag

Veckan börjar bra.

Kottarna kommer hem!
Jag och M firar fyra år som förlovade i dag.
Solen skiner och det är 25 minus grader.

Kan det bli bättre.

Vi brukar inte fira speciellt mycket men lite god middag och blommor blir det.
Tror jag att jag ska passa på att använda mig av lite porslin som jag samlat på mig och duka fint med det.



Men nu ska jag ta och hoppa i kläderna och börja åka in mot stan.

Ska handla lite mat och sånt innan Kottebarnen hämtas upp.
Blir att kika in på Önska också handla lite för presentkortet jag fick då jag fyllde år.

*tack M & M för det*

Vet precis vad jag ska köpa :-)



Hoppas ni alla får en fin dag och glöm inte bort att krama någon lite extra.

En kompis, en mamma eller en pappa.
En syster, en bror eller kanske brevbäraren.

Eller bara nån du älskar så där lite extra.

Finaste Kottebarnen tex. eller en älskad Make.
Det ska jag göra.



One love ♥

1 kommentar: