onsdag 23 februari 2011

Årets bokrea

Så har vi då varit på bokrean.

Några fynd blev det, men inte galet många.
Känner att jag faktiskt har lite utrymme kvar för en tur på Nätets bokrea också.
Å då slipper man buttra tanter som knuffas med kundvagnar...

Blev en lagom blandning av barn/ungdomsböcker, nån självbiografi, ett par fiktiva och en kokbok med Italienska recept.


*några av fynden*

Fast om det är mycket billigare än annars vet jag inte.
Ljudböckerna var det däremot bra pris på.
Till Stora E's förtjusning.
Och lilla e fick precis de böcker han var sugen på.
Hälge och Hotell Gyllene Knorren.


Så i kväll blir det att bädda ner sig tidigt och bläddra i de nya.
Det ser jag fram emot.

Nästan så jag skulle kunna gå och lägga mig redan nu...



*

1 kommentar:

  1. Vad roligt att ni hittade lite fynd!
    Och vad duktigt att ni gjort plats för dem i bokhyllorna! Kram, A

    SvaraRadera