onsdag 5 januari 2011

Ordning och reda...

Har pysslat med massa olika planeringar idag.

Skolskjuts schemat för vårterminen, eftersom barnen åker taxi de två veckorna varje månad då de är här hemma.


*check*


Månadsplaneringen för sportlov, påsklov och andra dagar de har ledigt från skolan.
Och såklart alla nära och käras födelsedagar och annat viktigt som ska skrivas in i den nya års kalendern.
Våran 6:e "Ensamma mamman kalendern"



Jag älskar den!


*check*


Och sen har jag faktiskt städat och sorterat i TV bänken.
Så skönt med lite ordning.

*check*

Ändå vet jag att detta bara är småpotatis jämfört med vad jag borde ta itu med...
Garderoberna.

Jag älskar att göra planeringar.
Scheman och listor.
Sortera saker i lådor.

Jag älskar inte att sortera i rum och i garderober.
Snart har jag gjort allt, utom just det.

Då måste jag göra det.
Ta itu med garderoberna.

*suck*



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar