lördag 8 januari 2011

Kreativ lördag

I går innan vännerna kom på besök storstädade vi.

Det är alltid så skönt då man gjort det.
Inte innan.
Men efteråt.

Inspirerade av i går fortsatte vi idag.

Jag har bla. rensat en korg med allsköns tidningar och kataloger.
Nu är den helt tom.
Det gillas :-)

Sen tog Maken itu med skafferiet.
Så nu har vi ordning och reda där med.


Till middag blev det spagetti och köttfärssås. Till det hade vi hyvlad parmesan och lantbröd.
*mums*


Och dagens lördags godis blev inget godis, utan nåt godare.




*chokladbollar*


Fast när jag skulle lägga upp den här bilden och bläddrade bland mina matbilder, fick jag syn på ett foto med skivad vattenmelon från i somras.



Så nu är jag sugen på det i stället :-)




Nåväl, nu blir det soffmys med Maken.
Ha en skön helg!

Kram J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar