onsdag 19 januari 2011

Kotte klippning

Besök hos frisören stod på schemat för Kottarna i dag.

Lilla e var mer än lovligt ofriserad och behövde å det snaraste få hjälp med de ostyriga lockarna.
Han behöver kunna se då han spelar landhockey, var argumentet.

Och vem kan säga emot det ;-)

Stora E hade nog klarat sig med lite puts av längden men hon var sugen på nåt nytt hon också.

Och det är väl ett argument så gott som något det med.

Jag passar på att njuta av lugnet medan jag väntar.
Här trivs man.


*lilla e tycker att det verkar som ett SPA och jag förstår vad han menar*

Efter besöket på Hudverket och finaste L, har vi således två galet glada Kottar här hemma.

Stora E med massor av lockar och lilla e utan.
Lite tvärtom, mot för när vi kom.
Och båda lika nöjda.

Det tackar vi för.



Nu blir det lite soffmys med M innan jag bäddar ner mig.
Är galet trött och längtar verkligen efter helgen just nu.


Gonatt på er vänner.
Sess i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar