lördag 22 januari 2011

Dagens färg: vit

Gomorron på er.

Så här tidigt är det ovanligt att jag bloggar.
Somnade tidigt i går och har sovit som en stock till halv åtta i morse!
Jätteskönt.

Här är det ett underbart vinterlandskap efter gårdagens snöfall.
Allt är vitt vitt vitt och grannen är här och skottar gården.
Det gillas.


*snötyngda gung-trädet...*


*...och granen vid uppfarten*


Lilla e och pappan har varit ut och fyllt på fågelfrö automaten.
De är hungriga de små rackarna.
Två dagar, så har de tömt den på frön :-)


*matvraken*


Nu ska jag gå och stryka och hänga upp mina nya köksgardiner.
De är också vita.
Liksom de nya gardinerna till vardags rummet.

Jag tror jag har drabbats av tillfällig färg allergi.
Och gardin frossa.

Men jag kommer att överleva.



Kram J.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar