torsdag 9 december 2010

*host host*

På snuvfronten intet nytt.
Samma eländiga näsa och hals som igår.
Samma eländiga hosta.

Blir inget julbord för mig i morgon.
Ska vara hemma och kurera mig istället.
Kanske lika bra med tanke på incidenten i lördags... *s*
Nehej, skämt å sido så hade jag faktiskt sett fram emot julbordet, men det blir fler tillfällen.
Julafton om inte annat.

M kommer strax hem från hockeyn och jag har just ätit kvällsmat.



*Varm choklad för själen,
limpmackor med ost för magen,
och en mandarin i förebyggande mot skörbjuggen*


Nu blir det 5 medecin tabletter, 2 panodil och 1 date med Herr Blund.


Go natt.
Se ya in da mårning.

1 kommentar:

  1. Åh, vad synd med julbordet! :-( Jag har ställt in mitt besök i Boden imorgon, också p.g.a. förkylning, trist. Fast jag försöker muntra upp mig med att om man är sjuk nu så kanske man är frisk i jul och nyår i alla fall.../A

    SvaraRadera