fredag 31 december 2010

Bröllopsdag isi Smé

Ja, tänk. Idag firar vi tre år som gifta!
Tiden har gått så ofantligt fort, ändå känns det som i går då vi stod där i kyrkan.

Jag och stora E i våra härliga bröllopsklänningar som en väninna till min mamma sytt. Finaste flickan min med lockat hår och rosenbukett.
Älskade M i frack och lilla e med skjorta, väst, fluga och egen-bestämmd frisyr.
Stiligaste grabbarna mina.


*lilla e har just upptäckt brodyren på min klänning*


*äntligen*

Och vilken bröllops fest vi hade sen!
75 av våra näraste och käraste som delade dagen och kvällen med oss.
Åh, det var helt fantastiskt.

I kväll firar vi in det nya året tillsammans med Kompis-familjen.
Älg-, ox-, och kyckling filé står på menyn tillsammans med klyftpotatis, beasås, sallad och baguetter.
Jag ska ta och göra en Västerbottensost paj till förrätten och så blir det marängswiss till efterrätt.
Sen blir det bubbel, raketer och svävande lyktor till tolvslaget.



Nu önskar jag er alla ett riktigt Gott Nytt År.

Stor kram från fru Lundbäck med familj.

6 kommentarer:

  1. Tänk va tiden går fort redan tre år...
    Hoppas ni får ett fint slut och ett GOTT NYTT ÅR önskar vi hela din fam.

    Kram Annica med fam.

    SvaraRadera
  2. Visst ja! Grattis i efterskott! Tycker fortfarande när jag ser era kläder på bilderna, att de är så otrolligt vackra! Ja, ni också så klart! :-) /A

    SvaraRadera
  3. Oh fick en liten tår i ögat när jag såg bilderna. Tack för att vi fick vara med och uppleva det med er. 3 år jösses och vi blir bara yngre eller hur var det nu... thi hi.
    Kram till er och ett lyckligt 2011

    SvaraRadera
  4. Anni: Ja, vilken dag det var :-) Och klart vi håller åldern. 25 var det väl... Önskar er också ett underbart 2011. Stor kram.

    SvaraRadera
  5. Oj, vilka fina kort från bröllopet, syster har glömt att visa bilder, ni var såååå fina! :) Måste även passa på att tacka för ett trevligt Nyårsfirande :)

    SvaraRadera
  6. Anna: Ja, det var nog inte många som hade tippat en klänning i den silvergrå färgen :-) Ingen utom jag själv, sömmerskan, min mamma och Elsa visste något om hur den såg ut förrän vi sågs i kyrkan.
    Däremot syns inte släpet så bra på bilden.
    Tack själv för i fredags. Får se till att ses när ni kommer hem nästa gång också. Kram J.

    SvaraRadera