onsdag 22 december 2010

Älskade minus grader!

Här är många minus utomhus.
Typ 27 stycken kalla grader.
Jag sitter inomhus.
Här är det varmare.

Eftermiddagen har tillbringats med Maken och Kottarna i Luleå.
Shopping av sista julklapparna och en viss påfyllning av barnens garderober stod på inköpslistan.

Hela baletten var avklarad på en si så där fyra timmar.

Massor med folk såklart, men inte särskilt långa köer.
Som längst stod vi nog fem minuter tror jag.
Inga större svårigheter att hitta parkeringar heller.

Det bästa var kylan.
Jag gillar kyla.
För säkerhets skull klädde jag mig inte varmt.
Jag blev så galet nerkyld på väg till butikerna, så jag hann inte bli varm medan vi handlade.
Det gillar jag.
Att inte bli varm.


Sen blev det lättlagat till middag och Toy Story 3 som godnattsaga.


*skojj*



Nu är det sovdags så jag orkar med uppesittarkvällen i morgon.

Så jag säger godnatt, från isi Smé.

.

1 kommentar:

  1. Tusen tack för hjälpen idag! Ska hälsa Tomten hur snälla ni är! ;-) Kram, /A

    SvaraRadera