söndag 7 november 2010

Söndags sysslor isi Smé

Måste ha slagit nytt rekord i morse.
Klockan tio (!) väckte M mig.
Kan inte minnas då jag sov så länge...

Nåja, skönt var det i alla fall.
Förmiddagen har vi städat och Maken har grejat ute på gården en stund medan jag bakade.

I eftermiddag har vi haft besök av min barndoms kompis från el Stockholmo, och hennes två härliga Kottar.
Är lika kul varje gång vi ses, även om det ibland går ett tag mellan gångerna så känns det som om det var igår.

*Stor kram tjejen, det var roligt att vi hann ses*

Kottarna har lekt och vi har skrattat och surrat en stund.
Sen fikade vi lite muffins.



(Muffins formarna är förresten de jag köpte hos klarafardiga.)


Nu sitter jag med mitt vanliga söndags pyssel.
Veckoschemat för kommande veckan.
Aktiviteter och träningar ska skrivas in.
Matplanering och handlingslista ska göras.

Sen när M kommer hem från hockeyn blir det tv och soffmys.


I morgon kommer våra Kottar hem!
Det ska bli så skönt.
Nu ska de vara hemma tre hela veckor <3
Härligt härligt.

Tre veckor till första advent idag!
Det känns också härligt.



Nu fortsätta med planeringen.


Hej på er.

1 kommentar:

  1. Tack själv vännen för en trevlig prat/fika stund. Det är så roligt att träffas synd bara att det går så lääänge mellan ggr. Hälsa din goa fam.
    Kram från grödby gänget <3

    SvaraRadera