måndag 25 oktober 2010

Ny vecka, nya utmaningar...

Har gjort en upptäckt idag!
Massa missade program som man kan se på TV4play.
Alltså, fenomenet play har jag ju stött på tidigare, men jag har liksom aldrig begagnat mig av det.
Har känts lite krångligt att ens undersöka.

Så var det ju superenkelt!

Tack A för tipset igår :-)

Idag har jag sett två olika saker som jag missat i veckan.
Egentligen är inget av programmen nåt jag följer slaviskt, men nu såg jag bara för att jag kunde.
Lite som att hyra och se film.
Man bara väljer och klickar.



Så jag har haft det ganska mysigt här i dag med min dator.

Var en ganska bra upptäckt.
I veckan är det nämligen dags för den där koloskopin jag skulle ha gjort tidigare den här månaden.
På fredag görs undersökningen, så nu är det några mindre roliga dagar att se fram emot.
Man blir lätt rastlös då man är trött och inte orkar göra något.

Men nu kan jag ju roa mig med lite små avsnitt att se på playen.
Sen ska jag och M på biblioteket i morgon.
Då ska jag ladda upp med en liten trave.

Har en liten boktips lista, här nånstans.
Ska ta och söka fram den nu så jag har den klar till i morgon.



Må väl.

1 kommentar:

  1. Tack du för tipset på päron som är saftiga och goda! :-) Ska köpa det någon dag. /A

    SvaraRadera