fredag 1 oktober 2010

Nu förstår jag

Vaknade på ett rackarns dåligt humör i morse.
Har inte blivit snäll förrän nyss...
Hela dan, med ett undantag, har varit åsksvart och mullrande.

M sa att jag inte var kul att prata med idag, för det sprakade så väldans om mig.
Det är sant, mycket sant.
Det sprakade så väldans så jag blev helt flygig i frisyren och knastrig i huvudet.

Det var nog därför det kändes som att det var fredag igår.
Min fredag var igår.
Det var inte meningen att jag skulle kliva upp idag.
Det var meningen att jag skulle hålla mig nerbäddad tills på lördan.

I morgon är det lördag.

Då är ordningen återställd.


Jag är mycket tacksam för min tålmodige Make kan jag säga ;-)

Och nej, det är inte PMS.
Det är ett klassiskt fall av PFS.
På Fel Sida.




Simple as that.

1 kommentar:

  1. Låter inte så kul...Samma symtom som PMS!!!!
    Kramar från MuminMormorn

    SvaraRadera