torsdag 14 oktober 2010

Lyktan

Har varit och fikat med en kompis på Lyktan i eftermiddag.
De har börjat ha kvällsöppet på torsdagar och fredagar.
Lite billigare fika och tre olika toaster på kvällsmenyn.

Provade en ost- och skinktoast och blev mycket glatt överraskad.
Den innehöll nån slags jättegod, krämig skinkröre fyllning mellan brödskivorna och så serverades en liten sallad till.
20 kronor betalade jag för den och sen var det en femma billigare för ungdomar upp till tredje året på gymnasiet.
Det mesta fikat var också billigare för ungdomar.

De har nån samverkan med Ungdomens Hus och det lät som att det brukar vara ganska välbesökt av både yngre och äldre.

Jag gillar eftermiddags- och kvällsöppet.

Fast nu stänger den här butiken för ikväll.
Är en galet trött figur framför skärmen.

Om jag känner efter, så känner jag mig inte riktigt i form.
Lite snuvig och frusen så där.
Så jag känner inte efter.
För om jag inte känner efter, så känner jag mig bara trött.
Å det är ju bra, för då är jag frisk i morgon, då jag sovit.


*prosit*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar