lördag 23 oktober 2010

Lata lördagen

Här har det inte gjorts så mycket idag.
Jag har bakat mjukkakor och maken har jobbat en sväng.

Sen har min mammsa varit om och fått sig en smakbit av mjukkakan och en påse med sig hem till F.
Jag bakade dubbel sats, så det finns många kvar till Kottarna då de kommer hem ;-)
16 stora bröd blev det av en liter.


*kvällsmat*

Nu ska vi grejja lite här och sen ska vi ta oss en biltur.
Känner mig rastlös och sugen på att se lite folk.


Ja, å tack F för bilden på min header :-)
Inte alla som har en "egen" båt...




Hoppas ni har en skön helg allesammans.


Kram och hej!

1 kommentar:

  1. Men du... egen båt vad nice det var ju inte direkt nån liten jolle inte. Ha ha.
    Jag och barnen kommer upp ons v 44 hem mån v 45 då kanske vi kan göra ett nytt försök att träffas om ni är hemma??
    Hälsa alla
    Kram från oss

    SvaraRadera