måndag 4 oktober 2010

Kanelbullens dag

Ja det har väl knappast undgått någon, vilken dag det är idag.

Bakade två plåtar, och det är inte många kvar.
Precis som det ska vara :-)
Det är nåt härligt med att alla mumsar bullar, tills pappren ligger i högar.
Det känns så hemtrevligt och trivsamt på nåt vis.
Kottarna var också rätt så nöjda med dagens mjölk och bulla-mellis.



Har haft två goda vänner på besök i dag också.

En av dem blev glatt överraskad och den andra, hon var själva överraskningen.

Jag gillar överraskningar.
Eller att överraska andra i allafall... ;-)
Sen är det är ett tag sedan vi setts alla tre, så det var extra roligt att det gick i lås.

Tiden går alltid så fort, men vi han ses och surra och fika lite och äta middag ihop iallafall.

Riktigt roligt var det.




Nu ska jag snöra mig på soffan en stund och se på tv.


Tiddelipom.

1 kommentar:

  1. Hejsan Jeanette, nu har jag också hittat hit. Hoppas ni har det bra uppe i Norr och om jag har tur får jag träffa er när jag åker upp till släkten till Jul.

    / Anna "Lilla-syster Björkman"

    SvaraRadera